FAQs
בכל שאלה והתלבטות את מוזמנת לצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו info@olive-thomas.com או בטל: 073-7262014 וצוות הבנות ישמחו לעזור לך עם הבחירה
בכל שאלה והתלבטות את מוזמנת לצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו info@olive-thomas.com או בטל: 073-7262014 וצוות הבנות ישמחו לעזור לך עם הבחירה!
איך קונים נעליים באינטרנט?
את יכולה לקנות אצלנו איפה שנוח לך ומתי שנוח לך. אנחנו דואגות לצלם ולתאר את הנעליים באופן המדויק ביותר ומרבית הדגמים נכונים למידה המקובלת. במידה ומידת הדגם קטנה/גדולה מהרגיל, הדבר יצוין בפרטי הדגם עם המלצה (לעלות או לרדת). בנוסף, נשתדל ליצור איתך קשר אליך לפני שהמשלוח יוצא לדרך כדי לוודא ששמת לב. תהליך הרכישה ידידותי ובטוח ובסופו הנעליים יגיעו ארוזות בדואר או עם שליח לביתך או למקום העבודה. חוויה ממכרת מובטחת.
איך מתבצע המשלוח?
אנחנו משתמשים בשלושה אמצעי שילוח לבחירתך- כל שעלייך לעשות הוא לסמן בדף התשלום באיזה אופן את מעוניינת לקבל את המשלוח: 1. שליח עד כתובת הבית הפרטית / כתובת מקום העבודה – 35 ₪. בתאום מראש ותוך 3 ימי עסקים. 2. משלוח בדואר רשום – חינם. המשלוח מתקבל תוך 14 ימי עסקים (יש לקחת בחשבון עיכובים שמקורם בדואר ישראל). 3. איסוף עצמי מחנות הדגל בכתובת: שד' מסריק 19, תל-אביב – חינם. כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף יישלח מייל.
האם יש חנות מחוץ לאינטרנט?
כן! כתובתנו: שד' מסריק 19, תל-אביב. ימים ושעות פעילות: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 10:00-15:00. מספר הטלפון: 073-7262014
האם אפשר להזמין באתר ולבצע איסוף עצמי?
בטח. יש לבחור את האופציה 'איסוף עצמי' ולהמתין למייל שההזמנה מוכנה. מוצר באיסוף עצמי שלא נאסף יישלח בתוך 10 ימים לכתובת הלקוח באמצעות דואר רשום.
איך מחליפים / מחזירים מוצר שקניתי באתר?
חשוב לנו שתאהבי את הנעליים שלך! אנחנו מקבלים החלפה של פריט שלא ננעל, לא ניזוק ושאינו בסייל תוך 14 יום מקבלת המשלוח. מוצרים בסייל ניתן להחליף תוך 7 ימים מקבלת המשלוח. ניתן להחזיר מוצר ולקבל זיכוי כספי (בניכוי 5% עמלת ביטול) תוך 5 ימים מקבלת המשלוח. כדי להחליף / להחזיר פריט: 1. שולחים לנו דוא"ל לכתובת INFO@OLIVE-THOMAS.COM ומפרטים את סיבת ההחלפה / החזרה. 2. שולחים את החבילה בדואר רשום. לאחר שיושלם התהליך ניצור איתך קשר כדי לתאם החלפה או להשלים א תהליך הזיכוי הכספי.
הזמנתי נעליים שנכנסו עכשיו לסייל. האם תתאמו את המחיר?
חשוב לנו שתהיי מרוצה ותסיימי את הרכישה עם חוויה חיובית! לכן החלטנו לאפשר התאמה של מחירי סייל על פריטי אונליין שנרכשו עד 7 ימי עסקים לפני היום בו הוחלו עליהם הנחות סוף העונה. כל הזיכויים הכספיים על התאמות מחירים שאושרו יועברו אל אותו כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה המקורית. שימי לב, תהליך הזיכוי יכול להימשך 5-10 ימי עסקים. לא נוכל לבצע התאמות מחירים על פריט שנמכר במקור במחיר סייל, על מבצעים מיוחדים לזמן מוגבל ועל פריטים שאזלו מהמלאי.
מחיר הנעליים שרכשתי בסייל ירד. האם תתאמו את הפרשי המחירים?
לצערנו לא נוכל לבצע התאמות על פריטים שנרכשו במקור במחיר סייל. בכל מקרה את ברת מזל שהצלחת למצוא את המידה שלך בסייל, רב המידות אוזלות מהמלאי עוד לפני שמתחיל הסייל!
האם אפשר להחליף או להחזיר פריט בחנות?
בוודאי. כל שעלייך לעשות הוא להגיע עם אריזת הנעליים המקורית אל החנות ולבצע את ההחלפה / החזרה. כתובתנו: שד' מסריק 19, תל-אביב. ימים ושעות פעילות: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 10:00-15:00. מספר הטלפון: 073-7262014
איך מצטרפים לניוזלטר שלכם?
כדי ליהנות מ-10% הנחה על הקנייה הראשונה באתר ולקבל ראשונה מידע על הנחות, מבצעים והטבות בלעדיות לחברות – כל שעלייך לעשות הוא להירשם ממש כאן. בשלב הבא יגיע אלייך למייל קוד אישי למימוש ההנחה. מומלץ בחום!
האם הרכישה באתר מאובטחת?
כמובן. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. במידה והתקבלה אצלך הודעה על אתר לא מאובטח הבעיה קשורה באנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך וכדאי לבדוק ולטפל בבעיה, בדרך כלל על ידי חידוש רישיון לאנטי וירוס. ניתן גם לבצע הזמנה ממחשב אחר עם אנטי וירוס בתוקף.
מהו אופן התשלום באתר ?
ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או עם חשבון Paypal פעיל והחיוב מתבצע ברגע שהעסקה עוברת ותהליך הרכישה הושלם. לא ניתן לשלם במזומן או בהעברה בנקאית.
איך יודעים שההזמנה התקבלה?
בסוף תהליך הרכישה ישלח מייל עם מספר הזמנה שהוא גם האישור על סיום התהליך. מומלץ לעבור על ההודעה ולוודא שהפרטים האישיים שהוזנו (שם, כתובת משלוח, מספר טלפון) תקינים. באותה הזדמנות וודאי גם שהדגם שהוזמן הוא הרצוי וכן המידה, הצבע והכמות.
איך מעדכנים שינויים לאחר ביצוע ההזמנה?
אם מצאת סיבה כלשהי לעדכן את ההזמנה בטרם הטיפול בה, ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: 1. להשיב אל המייל שנשלח אלייך עם הפרטים הרצויים לעדכון. 2. ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו info@olive-thomas.com או בטל: 073-7262014 וצוות הבנות ישמח לעזור לך.
האם יש אחריות על מוצרים שנרכשים באתר?
על פי מדיניות החברה על נעליים שנרכשו בחנות הדגל או באתר יש אחריות עד חצי שנה מיום הקנייה. במקרה של בקשה לתיקון או החלפה נבחן כל מקרה לגופו ונחליט על המשך הטיפול. אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל עם תיאור הפגם המדובר ותמונה. אנחנו מבטיחים לחזור אלייך עם תשובה בנושא בתוך 3 ימים עסקים. כמו כן, ניתן להגיע עם המוצר לחנות בצירוף קבלה על הרכישה.
-
את יכולה לקנות אצלנו איפה שנוח לך ומתי שנוח לך. אנחנו דואגות לצלם ולתאר את הנעליים באופן המדויק ביותר ומרבית הדגמים נכונים למידה המקובלת. במידה ומידת הדגם קטנה/גדולה מהרגיל, הדבר יצוין בפרטי הדגם עם המלצה (לעלות או לרדת). בנוסף, נשתדל ליצור איתך קשר אליך לפני שהמשלוח יוצא לדרך כדי לוודא ששמת לב. תהליך הרכישה ידידותי ובטוח ובסופו הנעליים יגיעו ארוזות בדואר או עם שליח לביתך או למקום העבודה. חוויה ממכרת מובטחת.
-
אנחנו משתמשים בשלושה אמצעי שילוח לבחירתך- כל שעלייך לעשות הוא לסמן בדף התשלום באיזה אופן את מעוניינת לקבל את המשלוח: 1. שליח עד כתובת הבית הפרטית / כתובת מקום העבודה – 35 ₪. בתאום מראש ותוך 3 ימי עסקים. 2. משלוח בדואר רשום – חינם. המשלוח מתקבל תוך 14 ימי עסקים (יש לקחת בחשבון עיכובים שמקורם בדואר ישראל). 3. איסוף עצמי מחנות הדגל בכתובת: שד' מסריק 19, תל-אביב – חינם. כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף יישלח מייל.
-
כן! כתובתנו: שד' מסריק 19, תל-אביב. ימים ושעות פעילות: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 10:00-15:00. מספר הטלפון: 073-7262014
-
בטח. יש לבחור את האופציה 'איסוף עצמי' ולהמתין למייל שההזמנה מוכנה. מוצר באיסוף עצמי שלא נאסף יישלח בתוך 10 ימים לכתובת הלקוח באמצעות דואר רשום.
איך מחליפים / מחזירים מוצר שקניתי באתר? -
חשוב לנו שתאהבי את הנעליים שלך! אנחנו מקבלים החלפה של פריט שלא ננעל, לא ניזוק ושאינו בסייל תוך 14 יום מקבלת המשלוח. מוצרים בסייל ניתן להחליף תוך 7 ימים מקבלת המשלוח. ניתן להחזיר מוצר ולקבל זיכוי כספי (בניכוי 5% עמלת ביטול) תוך 5 ימים מקבלת המשלוח. כדי להחליף / להחזיר פריט: 1. שולחים לנו דוא"ל לכתובת INFO@OLIVE-THOMAS.COM ומפרטים את סיבת ההחלפה / החזרה. 2. שולחים את החבילה בדואר רשום. לאחר שיושלם התהליך ניצור איתך קשר כדי לתאם החלפה או להשלים א תהליך הזיכוי הכספי.
-
חשוב לנו שתאהבי את הנעליים שלך! אנחנו מקבלים החלפה של פריט שלא ננעל, לא ניזוק ושאינו בסייל תוך 14 יום מקבלת המשלוח. מוצרים בסייל ניתן להחליף תוך 7 ימים מקבלת המשלוח. ניתן להחזיר מוצר ולקבל זיכוי כספי (בניכוי 5% עמלת ביטול) תוך 5 ימים מקבלת המשלוח. כדי להחליף / להחזיר פריט: 1. שולחים לנו דוא"ל לכתובת INFO@OLIVE-THOMAS.COM ומפרטים את סיבת ההחלפה / החזרה. 2. שולחים את החבילה בדואר רשום. לאחר שיושלם התהליך ניצור איתך קשר כדי לתאם החלפה או להשלים א תהליך הזיכוי הכספי.
-
לצערנו לא נוכל לבצע התאמות על פריטים שנרכשו במקור במחיר סייל. בכל מקרה את ברת מזל שהצלחת למצוא את המידה שלך בסייל, רב המידות אוזלות מהמלאי עוד לפני שמתחיל הסייל!
-
בוודאי. כל שעלייך לעשות הוא להגיע עם אריזת הנעליים המקורית אל החנות ולבצע את ההחלפה / החזרה. כתובתנו: שד' מסריק 19, תל-אביב. ימים ושעות פעילות: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 10:00-15:00. מספר הטלפון: 073-7262014
-
כדי ליהנות מ-10% הנחה על הקנייה הראשונה באתר ולקבל ראשונה מידע על הנחות, מבצעים והטבות בלעדיות לחברות – כל שעלייך לעשות הוא להירשם ממש כאן. בשלב הבא יגיע אלייך למייל קוד אישי למימוש ההנחה. מומלץ בחום!
-
כמובן. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. במידה והתקבלה אצלך הודעה על אתר לא מאובטח הבעיה קשורה באנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך וכדאי לבדוק ולטפל בבעיה, בדרך כלל על ידי חידוש רישיון לאנטי וירוס. ניתן גם לבצע הזמנה ממחשב אחר עם אנטי וירוס בתוקף.
-
ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או עם חשבון Paypal פעיל והחיוב מתבצע ברגע שהעסקה עוברת ותהליך הרכישה הושלם. לא ניתן לשלם במזומן או בהעברה בנקאית.
-
בסוף תהליך הרכישה ישלח מייל עם מספר הזמנה שהוא גם האישור על סיום התהליך. מומלץ לעבור על ההודעה ולוודא שהפרטים האישיים שהוזנו (שם, כתובת משלוח, מספר טלפון) תקינים. באותה הזדמנות וודאי גם שהדגם שהוזמן הוא הרצוי וכן המידה, הצבע והכמות.
-
אם מצאת סיבה כלשהי לעדכן את ההזמנה בטרם הטיפול בה, ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: 1. להשיב אל המייל שנשלח אלייך עם הפרטים הרצויים לעדכון. 2. ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו info@olive-thomas.com או בטל: 073-7262014 וצוות הבנות ישמח לעזור לך.
-
על פי מדיניות החברה על נעליים שנרכשו בחנות הדגל או באתר יש אחריות עד חצי שנה מיום הקנייה. במקרה של בקשה לתיקון או החלפה נבחן כל מקרה לגופו ונחליט על המשך הטיפול. אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל עם תיאור הפגם המדובר ותמונה. אנחנו מבטיחים לחזור אלייך עם תשובה בנושא בתוך 3 ימים עסקים. כמו כן, ניתן להגיע עם המוצר לחנות בצירוף קבלה על הרכישה.